Tack expressen..

Eller inte.

I tidningen visades mödrar och flrickvänner upp som under senare år blivit mördade av sina män.

Hela dagen var mer eller mindre förstörd.
Skulle han kunna döda mig?

Vid middagen fick han ett raseriutbrott som heter duga, barnen hörde varje ord.
-
 Pappa sluta att skrika på mamma,  pappa sluta dåååå!

När jag tittade in i hans ögon såg jag vad han var kapabel till, vore han tvungen skulle han mörda mig.
Det såg ut som det i alla fall, hoppas att jag har fel.
Han sparkade in diskmaskinen och två glas gick söner.

Han skrek massa andra saker som jag denna gång lyckades spela in.
Han slog mig inte. Men han skrek och kränkte mig framför barnen och berättade för dem vilken idiot jag var.

Sedan var allt som vanligt, det hade aldrig hänt.
Denna totala vändning förbryllar mig.
Nu planerar han semester med oss.
Jag har ingen lust att åka någonstans med honom och barnen.

Jag vill inte bråka mer jag vill gosa med mina barn, de som jag älskar mest.

Karljävel kan du inte ta ditt pick och pack och lämna oss ifred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0