Tack för idag.

Nu måste jag sova en stund.
Denna nattritual gör mig bra, den helar.
Här kan jag berätta hur ledsen och besviken jag är.
Här finns ingen som dömer mig, ingen som berättar hur dum jag är.
Här kan jag bara låta fingrarna nudda de olika bokstäverna och låta
ilska och rädsla printas till ord, de ord som Alex borde höra.
Den dagen jag har pengar och vågar,
den dagen ska han få denna adress.
När han har läst färdigt kommer jag att vara borta.
För alltid borta med mina barn!

Tänk om den dagen var nu.

Dream on Sara.

Kommentarer
Postat av: Asaleh

Ett sånt här liv kan du inte gokänna för dig och dina barn!!! Det enda, som jag ser att, du kan göra är att lämna honom. Och anmäla honom. Googlade lite på "hjälp för misshandlade". Fann den här sidan: http://www.nll.se/hg2.aspx?id=27177 Här står det lite om var och på vilket sätt man kan få hjälp.

2008-07-12 @ 20:35:31
URL: http://asaleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0