Sov sött

Barnen somnade tidigt och jag tassade ner för att skriva lite. Men nu är jag jättetrött och ska sova i ett par timmar innan Alex och barnen vaknar. Köper han inget vin inför helgen kanske det blir lungt.
Han är snäll för det mesta men har ett jädrans humör som går ut över oss. Det känns inte bra alls. Ibland undrar jag hur detta kommer att påverka barnens uppväxt? Är alla män dumma i huvudet när det gäller uppfostran, eller har jag skaffat det sista exemplaret. Ibland känns det så. Jag älskar honom och vill så gärna att det ska fungera. Hoppas att han förstår hur jag lider och hur orolig jag är för barnen, och ändrar sig lite, jag orkar inte i längden.
Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0