Rosa moln

Jag vill sitta på ett rosa moln med mina barn och titta ner på livet som det utspelar sig. Vara borta från alla elaka människor och ge mina barn all kärlek som de behöver. Bara vi tre och djuren.

Alex har köpt alkohol, självklart. Det har redan varit ett jädrans liv. Eftersom hunden löper är vi väldigt försiktiga, tror ni inte att han låste upp dörren och lät henne springa vind för våg. Jo självklart.
Jag har hunnits kallas en jädrans massa omickrande namn redan, nu gråter jag, nu känner jag att jag inte orkar längre. Full som han är ringer han just nu runt till alla släktingar och berättar hur synd det är om honom och att jag inte gör ett skit här hemma. Vem gör allt tror ni? Hans familj har jag pratat med en gång om hans problem. De trodde mig och vi diskuterade hur vi skulle kunna hjälpa honom. Två veckor höll han sig och ringde ingen, men sedan brast det igen full och elak lyckades han dupera dem och få dem att tro att allt var mitt fel, ensam igen. Vad ska jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0