Nyss.

För en stund sedan startade jag en blogg!
minstory.blogg.se.
Sedan kom Alex in och jag stängde illa kvickt ner fönstret, inklusive det som alla inloggningsdetaljer fanns, email, lösenord, rubbet.
Nu kommer jag inte in på den bloggen så om någon skulle råka se båda bloggarna,
vilket verkar omöjligt men ändå så har jag inte kopierat annat än mig.
Och dessa tankar som jag skriver ner nu har jag aldrig skrivit förr.
Det känns pirrigt samtidigt som jag knappt vågar.
Det är ju ändå för mig och barnen som jag skriver ner allt.
Så att jag kan gå tillbaka och läsa vad som hänt.


Öga som man ser är mitt, det är min spegling av min själ,
utan tårar och röda blodkärl, allt sådant finns inom mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0